Máte nějaké nejasnosti ohledně nákupu u Sperkystore? Zde jsou odpovědi na nejčastější dotazy, které kladou naši zákazníci. Pokud jste nenalezli odpověď, nebo si jen nechcete lámat hlavu hledáním, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonu. Jsme tu pro vás a rádi vám pomůžeme.

VÝBĚR ŠPERKŮ

Jak určit správnou velikost prstenu?

Velikostní tabulku a návod, jak změřit velikost prstenu najdete zde: Tabulka velikostí.

Jak vypadá šperk na modelce?

Pokud u produktu nenajdete fotku na modelce, kontaktujte nás emailem nebo nám napište na FACEBOOK a my se pokusíme vám co nejdříve poskytnout reálné fotografie.

Z jakých materiálů jsou vaše šperky?

Sperkystore se specializuje na stříbro 925/1000. Nicméně v naší nabídce najdete i šperky z chirurgické oceli a šperky pokovené stříbrem.

Alergie na šperky

Symptomy alergie při nošení šperků jsou běžné, ale často špatně diagnostikovány, protože v drtivé většině případů, je látkou, způsobující alergii nikl, ne samotné stříbro. Vše o možných alergiích najdete v našem článku.

Co je to sterlingové stříbro?

Jedná se o stříbrnou slitinu 925/1000. Ta obsahuje min. 92,5 % čistého stříbra a 7,5 % jiného kovu, nejčastěji měď. V ČR se prodávají šperky převážně z této slitiny. Stoprocentně čisté stříbro je příliš měkké, proto se v šperkařství nepoužívá. Vyhýbejte se slitinám s nižším obsahem stříbra nebo stříbru s niklem. Právě ten způsobuje při nošení často alergie. Vůbec nejlepší volbou je sterlingové stříbro s povrchovou úpravou rhodiem nebo platinou.

Jaký je rozdíl mezi krystalem a zirkonem?

Krystal používaný v šperkařství je syntetický kámen, který svým složením odpovídá sklu, tzv. vybroušené sklo.

Zirkon je nejstarší známý minerál na Zemi a bývá označovaný také jako "syntetický diamant", protože má podobné vlastnosti. Je vytvořený chemickým procesem s účelem dát tomuto kamenu skutečnou barvu, vysoký jas a tvrdost. Při kvalitním zpracovaní zirkonu laik nikdy nepozná rozdíl mezi diamantem a zirkonem.

Hlavní rozdíl mezi těmito kameny je v jejich tvrdosti a od tvrdosti kamenu se odráží jeho kvalita a životnost. Čím tvrdší, tím pomaleji se opotřebují jeho hrany a déle si tak udrží svůj počáteční lesk. U krystalů vyrobených ze skla je tvrdost max. 6 na Mohsově stupnici tvrdosti (1 -10). Zirkon má na této stupnici 8 až 9 a od skutečného diamantu ho dělí neskutečně málo. Šperky zdobené krystaly jsou sice levnější, ale také mají kratší životnost. Oproti tomu šperky osazené zirkony jsou dražší, avšak jejich životnost je mnohonásobně vyšší. Kubický zirkon je nejlepší alternativou diamantu.

Obsahují vaše stříbrné šperky nikl a olovo?

Ne. Naše šperky ze stříbra ryzosti 925 jsou v souladu s Mezinárodním právem o obsahu olova, niklu a těžkých kovů. Naše šperky jsou pravidelně testované s cílem zabezpečit shodu s těmito právními předpisy.

Nabízíte také úpravy šperků na zakázku?

Úpravy šperků na zakázku neprovádíme.

DOPRAVA A PLATBA

Kolik stojí poštovné?
  • Zásilkovna = 70 Kč
  • Zásilkovna Do ruky = 120 Kč
  • Balíkovna = 80 Kč
  • Balík na poštu = 80 Kč
  • Balík do ruky = 140 Kč
  • Bankovní převod = ZDARMA
  • Platba dobírkou = 40 Kč
Jak mohu šperk zaplatit?

Svou objednávku můžete uhradit:

  • Kartou online = ZDARMA
  • Bankovním převodem = ZDARMA
  • Dobírka = 40 Kč
Je možné zaslání do zahraničí?

Naše doručování probíhá pouze do České republiky a na Slovensko. Pokud však potřebujete zásilku doručit do jiné země EU, neváhejte nás kontaktovat. Pokusíme se společně najít řešení.

Jaké přepravce využíváte?

Spolupracujeme s Českou poštou, která nabízí Balík do ruky, Balík na poštu a doručení do Balíkovny. Zásilku si můžete nechat doručit také na výdejní místo nebo do výdejního boxu z nabízených Zásilkovnou.

Mohu si šperk převzít osobně?

Šperk si můžete vyzvednout na naší prodejně v Stochov.

Je možné vyzvednutí ten samý den?

Objednávku si můžete vyzvednout i ten samý den, pokud zvolíte osobní odběr na naší prodejně v Stochov.

Dostanu šperk v dárkové krabičce?

Všechny šperky balíme do dárkových krabiček, které jsou zdarma. Tyto dárkové krabičky je možné také dokoupit, pokud byste potřebovali více kusů. Nebo si můžete také zakoupit speciální dárkové krabičky.

Jak zjistím stav zásilky?

Po expedici zásilky vám přijde e-mail s odkazem na sledování zásilky. Pokud byste e-mail nebo trasovací číslo nemohli dohledat, napište nám na info@sperkystore.cz.

NÁKUP U SPERKYSTORE

Je bezpečná online platba ve vašem e-shopu?

Ano, v našem e-shopu jste v bezpečí. Používáme certifikát SSL, to znamená, že všechny data jsou šifrované a proces je chráněný.

Co když neprošla platba kartou online?

Můžete zaplatit příkazem z vašeho účtu.

Číslo účtu: 6599888399/0800 (Česká spořitelna Banka)
VS: číslo vaší objednávky

Jak mohu uplatnit slevu?

Slevový kód zadejte při vytváření objednávky v prvním kroku nákupního košíku. Klikněte na tlačítko „Mám slevový kupón“ a následně do políčka „Vložte slevový kód“ vložte svůj slevový kód a klikněte na tlačítko „Použít“. Sleva se vám automaticky odečte ještě v košíku. Na každý nákup je možné použít pouze jeden slevový kód, slevy se nesčítají. Pokud nastanou komplikace, kontaktujte nás, rádi vám pomůžeme.

V jaké fázi je má objednávka?

Budeme vás informovat e-mailem při každé změně stavu vaší objednávky, až do předání balíčku přepravci. Náš kurýr doručuje už následující den po expedici zásilky. Obdržíte SMS i e-mail s informací o čase doručení. Zásilku máte stále pod dohledem. Pokud vás kurýr ČP nezastihne, uloží váš balíček na místní poště a kurýr na výdejním depu.

Jak můžu objednávku zrušit?

Pokud chcete objednávku zrušit, kontaktujte nás prosím co nejdříve telefonicky nebo e-mailem. Jakmile je zásilka předána přepravci, již ji nelze stornovat.

Mohu šperk vyměnit?

Pokud zvolíte špatnou velikost nebo Vám šperk nevyhovuje z jiných důvodů, jednoduše si stáhněte online formulář, zašlete nám šperk zpět a my Vám obratem zašleme jiný produkt, který Vám vyhovuje. Na výměnu máte 14 dní. Zboží musí být neporušené a nepoškozené.

Je možné zakoupené šperky vrátit?

Ano, všechny zakoupené šperky můžete vrátit do 14 dní bez udání důvodu a my vám vrátíme peníze na bankovní účet, který uvedete ve formuláři. Šperky musí být nenošené a nepoškozené. Online formulář pro vrácení najdete zde.

Jaká je na šperk záruka?

Na každý produkt z naší nabídky poskytujeme dvouletou záruku.

PONÁKUPNÍ SERVIS

Lze šperk upravit na zakázku?

Individuální úpravy šperků neposkytujeme.

Mohu svůj šperk vyměnit?

Pokud jste zvolili zlou velikost nebo vám šperk nevyhovuje z jiných důvodů, stačí vyplnit online formulář, šperk nám zaslat zpět a my vám obratem zašleme jiný, vámi vybraný produkt. Na výměnu máte 14 dní. Zboží musí být nenošené a nepoškozené.

Je možné zakoupené šperky vrátit?

Ano, všechny zakoupené šperky můžete vrátit do 14 dní bez udání důvodu a my vám vrátíme peníze na bankovní účet, který uvedete ve formuláři. Šperky musí být nenošené a nepoškozené. Online formulář pro vrácení najdete zde.

Jak mám zabalit šperk, který vám chci poslat?

Nejlepší a nejlevnější způsob, jak poslat zboží nazpět, je zaslat ho jako doporučenou zásilku, nejlépe v pevné papírové krabičce. Důležité je, aby se šperk nemohl při přepravě poškodit..

Jak se starat o šperky?

Podrobné informace o tom, jak o své šperky pečovat, najdete v našem článku.

Mohu šperk vrátit nebo vyměnit i osobně?

Svou objednávku můžete vyměnit, vrátit nebo vyreklamovat na naší prodejně v Stochove. Před zanesením vaší zásilky vás poprosíme o vyplnění online formuláře.